Wat meldt u met dit formulier?
Met dit formulier kunt u de onderstaande administratieve wijzigingen melden:
- Een adreswijziging van de eigenaar
- Een factuuradreswijziging van de eigenaar
- Een nieuwe scheepsnaam (als u de eigenaar blijft)
- Een nieuw vismerk (als u de eigenaar blijft)
Voor wie is dit formulier bedoeld?
Voor eigenaren van (vissers)vaartuigen. Het formulier kan ook door een tussenpersoon ingevuld worden. In dat geval moet de eigenaar de tussenpersoon schriftelijk machtigen om de melding te doen.
Welke kosten zijn aan deze melding verbonden?
Er zijn geen kosten verbonden aan deze melding.
Welke bijlagen zijn nodig?
Welke bijlagen u moet invullen, verschilt per situatie. Tijdens het invullen van het formulier ziet u welke bijlage(n) u moet toevoegen.
Indien u dit formulier namens de eigenaar invult, heeft u een machtigingsformulier van de eigenaar van het vissersvaartuig nodig. Het machtigingsformulier moet als bijlage toegevoegd worden bij het invullen van dit formulier.
Het formulier moet ook door uzelf ondertekend worden. Zorg er daarom voor dat u bij het invullen een foto of scan van uw handtekening hebt.
Hoe verloopt uw melding?
Nadat u uw melding heeft ingediend, ontvangt u een automatische ontvangstmelding. Is uw meldingsformulier volledig, inclusief alle juiste bijlagen, ingediend? Dan neemt de ILT de melding in behandeling. U ontvangt hierover een bericht. Bij de behandeling van uw aanvraag houdt de ILT zich aan de wettelijke beslistermijnen.
Let op: Onvolledig of onjuist ingevulde formulieren neemt de ILT niet in behandeling. Dit geldt ook voor het niet meesturen van de gevraagde bijlagen. U ontvangt dan een bericht om de aanvullende gegevens binnen een bepaalde termijn aan te leveren.