Ga naar hoofdinhoud Ga naar Footer

Melding administratieve wijziging

 
 

Inleiding

 
 

Wat meldt u met dit formulier?

Met dit formulier kunt u de onderstaande administratieve wijzigingen melden:


  • Een adreswijziging van de eigenaar
  • Een factuuradreswijziging van de eigenaar
  • Een nieuwe scheepsnaam (als u de eigenaar blijft)
  • Een nieuw vismerk (als u de eigenaar blijft)

Voor wie is dit formulier bedoeld?

Voor eigenaren van (vissers)vaartuigen. Het formulier kan ook door een tussenpersoon ingevuld worden. In dat geval moet de eigenaar de tussenpersoon schriftelijk machtigen om de melding te doen.

Welke kosten zijn aan deze melding verbonden?

Er zijn geen kosten verbonden aan deze melding.

Welke bijlagen zijn nodig?

Welke bijlagen u moet invullen, verschilt per situatie. Tijdens het invullen van het formulier ziet u welke bijlage(n) u moet toevoegen.


Indien u dit formulier namens de eigenaar invult, heeft u een machtigingsformulier van de eigenaar van het vissersvaartuig nodig. Het machtigingsformulier moet als bijlage toegevoegd worden bij het invullen van dit formulier.


Het formulier moet ook door uzelf ondertekend worden. Zorg er daarom voor dat u bij het invullen een foto of scan van uw handtekening hebt.

Hoe verloopt uw melding?

Nadat u uw melding heeft ingediend, ontvangt u een automatische ontvangstmelding. Is uw meldingsformulier volledig, inclusief alle juiste bijlagen, ingediend? Dan neemt de ILT de melding in behandeling. U ontvangt hierover een bericht. Bij de behandeling van uw aanvraag houdt de ILT zich aan de wettelijke beslistermijnen.


Let op: Onvolledig of onjuist ingevulde formulieren neemt de ILT niet in behandeling. Dit geldt ook voor het niet meesturen van de gevraagde bijlagen. U ontvangt dan een bericht om de aanvullende gegevens binnen een bepaalde termijn aan te leveren.

 
 
 
 

Algemene informatie over het formulier

Gebruik de Nederlandse taal in dit formulier. Alleen dan neemt de ILT het ingevulde formulier in behandeling.
U kunt het formulier altijd tussentijds opslaan via de knop 'Opslaan'. Er wordt dan een bestand aangemaakt dat u op uw computer kunt bewaren. U kunt dit bestand op een later tijdstip openen en het formulier verder invullen.
Nadat u het formulier volledig heeft ingevuld en verzonden, ontvangt u per e-mail een ontvangstbevestiging. Daarin vindt u een kopie van uw ingevulde gegevens in pdf-formaat.
Ook staat hierin het aanvraagnummer dat uw aanvraag heeft gekregen.

Datum van publicatie

01-01-2024

Vragen over het formulier?

Heeft u vragen over het invullen of de inhoud van het formulier? Neem contact op met de ILT via telefoonnummer 088-489 00 00. Heeft u een vraag over een ingediende aanvraag, houd dan het aanvraagnummer bij de hand. U kunt uw vragen ook stellen via het vragenformulier op de website.


De velden met een * vult u verplicht in.

 
 
 
 

Via MijnILT is het eenvoudiger om een vergunning aan te vragen of een melding te doen.

Uw belangrijkste voordelen zijn:

  • U kunt digitaal een vergunning aanvragen of een melding doen.
  • U heeft een overzicht van de aanvragen en meldingen die u heeft gedaan.
  • Door de automatische verwerking van data gaat de terugkoppeling sneller.
  • Uw aanvraag of melding wordt automatisch tussentijds opgeslagen waardoor uw gegevens niet verloren gaan.

U logt in bij MijnILT met eHerkenning.

 
 
 
Placeholder voor de inlogknoppen
 
 

U vult uw gegevens handmatig in.

 
 

U hebt een bedrijf of organisatie en u doet uw aanvraag of melding via MijnILT.

 
 
 
X

Bestand inladen

Selecteer het bestand met opgeslagen antwoorden dat u wilt openen.

Let op: Het bestand moet eerder vanuit dit formulier opgeslagen zijn.