Ga naar hoofdinhoud Ga naar Footer

Aanvraag wijziging inzamelvergunning

 
 

Inleiding

 
 

Aanvraag vergunning voor een verandering ten aanzien van een inzamelvergunning als bedoeld in artikel 16.65 van de Omgevingswet (Ow).

Wat vraagt u met dit formulier aan?

Verandert er iets met het inzamelen nĂ¡dat de inzamelvergunning is afgegeven? En leidt de verandering niet tot andere of grotere nadelige gevolgen die verband houden met een doelmatig beheer van afvalstoffen? Dan kunt u dit aanvraagformulier gebruiken.


Zie de website voor meer informatie over de procedure aanvragen inzamelvergunning.

Voor wie is dit formulier bedoeld?

Dit formulier is bedoeld voor rechtspersonen die een bestaande vergunning willen wijzigen. Dit moet dezelfde rechtspersoon zijn als de rechtspersoon in de inzamelvergunning waarop deze aanvraag betrekking heeft of een gemachtigde daarvan.

Welke kosten zijn aan deze aanvraag verbonden?

Er zijn geen kosten verbonden aan deze aanvraag.

Welke bijlagen zijn nodig?

Een ingevuld formulier. U kunt het formulier hier downloaden.

Hoe verloopt uw aanvraag?

Na het indienen van uw aanvraag krijgt u een ontvangstbevestiging. De wettelijke beslistermijn voor deze aanvraag is 8 weken. Bij het ontbreken van informatie ontvangt u een bericht en kunt u alsnog de gegevens aanleveren.

 
 
 
 

Algemene informatie over het formulier

Gebruik de Nederlandse taal in dit formulier. Alleen dan neemt de ILT het ingevulde formulier in behandeling.
U kunt het formulier altijd tussentijds opslaan via de knop 'Opslaan'. Er wordt dan een bestand aangemaakt dat u op uw computer kunt bewaren. U kunt dit bestand op een later tijdstip openen en het formulier verder invullen.
Nadat u het formulier volledig heeft ingevuld en verzonden, ontvangt u per e-mail een ontvangstbevestiging. Daarin vindt u een kopie van uw ingevulde gegevens in pdf-formaat.
Ook staat hierin het aanvraagnummer dat uw aanvraag heeft gekregen.

Datum van publicatie

01-01-2024

Vragen over het formulier?

Heeft u vragen over het invullen of de inhoud van het formulier? Neem contact op met de ILT via telefoonnummer 088-489 00 00. Heeft u een vraag over een ingediende aanvraag, houd dan het aanvraagnummer bij de hand. U kunt uw vragen ook stellen via het vragenformulier op de website.


De velden met een * vult u verplicht in.

 
 
 
 

Via MijnILT is het eenvoudiger om een vergunning aan te vragen of een melding te doen.

Uw belangrijkste voordelen zijn:

  • U kunt digitaal een vergunning aanvragen of een melding doen.
  • U heeft een overzicht van de aanvragen en meldingen die u heeft gedaan.
  • Door de automatische verwerking van data gaat de terugkoppeling sneller.
  • Uw aanvraag of melding wordt automatisch tussentijds opgeslagen waardoor uw gegevens niet verloren gaan.

U logt in bij MijnILT met eHerkenning.

 
 
 
Placeholder voor de inlogknoppen
 
 

U vult uw gegevens handmatig in.

 
 

U hebt een bedrijf of organisatie en u doet uw aanvraag of melding via MijnILT.

 
 
 
X

Bestand inladen

Selecteer het bestand met opgeslagen antwoorden dat u wilt openen.

Let op: Het bestand moet eerder vanuit dit formulier opgeslagen zijn.