Aanvraag vergunning voor een verandering ten aanzien van een inzamelvergunning als bedoeld in artikel 16.65 van de Omgevingswet (Ow).
Wat vraagt u met dit formulier aan?
Verandert er iets met het inzamelen nĂ¡dat de inzamelvergunning is afgegeven? En leidt de verandering niet tot andere of grotere nadelige gevolgen die verband houden met een doelmatig beheer van afvalstoffen? Dan kunt u dit aanvraagformulier gebruiken.
Zie de website voor meer informatie over de procedure aanvragen inzamelvergunning.
Voor wie is dit formulier bedoeld?
Dit formulier is bedoeld voor rechtspersonen die een bestaande vergunning willen wijzigen. Dit moet dezelfde rechtspersoon zijn als de rechtspersoon in de inzamelvergunning waarop deze aanvraag betrekking heeft of een gemachtigde daarvan.
Welke kosten zijn aan deze aanvraag verbonden?
Er zijn geen kosten verbonden aan deze aanvraag.
Welke bijlagen zijn nodig?
Een ingevuld formulier. U kunt het formulier hier downloaden.
Hoe verloopt uw aanvraag?
Na het indienen van uw aanvraag krijgt u een ontvangstbevestiging. De wettelijke beslistermijn voor deze aanvraag is 8 weken. Bij het ontbreken van informatie ontvangt u een bericht en kunt u alsnog de gegevens aanleveren.