Ga naar hoofdinhoud Ga naar Footer

Digitale postbus

 
 

Inleiding

 
 

Waar is dit formulier voor bedoeld?

Met dit formulier stuurt u informatie naar de ILT.

Voor wie is dit formulier bedoeld?

Voor burgers en organisaties (gemeenten en bedrijven).

Welke bijlagen zijn nodig?

Informatie die u wilt verzenden, zoals foto's of documenten.

Wat gebeurt er met uw melding?

ILT neemt uw melding in behandeling en besluit vervolgens welke acties nodig zijn.

 
 
 
 

Algemene informatie over het formulier

Gebruik de Nederlandse taal in dit formulier. Alleen dan neemt de ILT het ingevulde formulier in behandeling.
U kunt het formulier altijd tussentijds opslaan via de knop 'Opslaan'. Er wordt dan een bestand aangemaakt dat u op uw computer kunt bewaren. U kunt dit bestand op een later tijdstip openen en het formulier verder invullen.
Nadat u het formulier volledig heeft ingevuld en verzonden, ontvangt u per e-mail een ontvangstbevestiging. Daarin vindt u een kopie van uw ingevulde gegevens in pdf-formaat.
Ook staat hierin het registratienummer dat uw melding heeft gekregen.

Datum van publicatie

01-01-2024

Vragen over het formulier?

Heeft u vragen over het invullen of de inhoud van het formulier? Neem contact op met de ILT via telefoonnummer 088-489 00 00. Heeft u een vraag over een ingediende melding, houd dan het registratienummer bij de hand. U kunt uw vragen ook stellen via het vragenformulier op de website.


De velden met een * vult u verplicht in.

 
 
 
 
 
Placeholder voor de inlogknoppen
 
 

U vult uw gegevens handmatig in.

 
 
 
X

Bestand inladen

Selecteer het bestand met opgeslagen antwoorden dat u wilt openen.

Let op: Het bestand moet eerder vanuit dit formulier opgeslagen zijn.